星期一, 5月 30, 2016

<做完愛 回家> French Kiss

BY 陳娃 IN No comments

話時話,有時要寫下開心野,唔好搞到自己成世人搞野都好似好坎坷。

話說第一個教識我French kiss既,真係一個法國佬。

想當年還年幼既時候,某年暑假去海灘曬太陽。當日係閒日,即使係深水灣都少人都爆。我揀左個角落諗住慢慢曬,就係咁遇上我人生第一個鬼佬,仲要性感果隻。

係我曬曬下既時候,佢走埋黎同我傾計。講左兩句,我知道左佢係法國人之後,就用我係alliance francaiseh level 1 學過既而記得既唯一法文, J'aime le français 咁開始同佢flirt。可能係我個樣實在太姣既關係,講左兩句佢就好自然咀左落黎。

就係咁,我學識左kiss 原來係要伸脷,而且仲要好似洗衣機咁轉黎去。

當然天外有天,人上有人。

隔左幾年,由一個日本人,親身教識我,原來French kiss既極致係可以將一個人既慾火徹底撩晒出黎。  (所以話一生人點都要同日本人搞一次學下野,佢地跟本就係活生生既性愛教科書。)

話說當年第一次去日本,膽粗粗上左聞名已久既24發展場,遇到我生命中第一個日本男人。

我仲記當晚人好多、環境好暗,但佢就好似漆黑中既螢火蟲咁出眾,當我追逐住呢一點光時,咁啱,佢回頭望向我呢個方向,當我地互相對望既一剎,大家都知道,係佢啦。然後就好有默契,手拖手入左房。

正所謂年少氣盛,男人呀~! 做呀~!  當我好心急咁撲埋去準備飛禽大咬之際, 佢竟然快過我一手捉我一隻手,然後將我轉身推埋牆,唔俾我郁。

就係呆左唔知點算時,佢好溫柔咁錫左落黎。

正所謂年少氣盛,男人呀~! 做呀~!   我即時大蛇丸上身,成條脷飛晒出黎回應,打算用我係法國佬到學番黎既本領施展出黎 ,佢竟然縮開。

我再撲,佢再縮。如是者反覆兩三次後,我終於明佢想點。

佢就係要我唔郁!

咁我唯有死魚咁,任佢指揮。

佢先係好溫柔咁蜻蜓點水式錫我個咀,再用鼻擦一擦我個鼻。然後再慢慢含住我個下唇輕輕一下一下咁錫。

只係簡單兩下,以後令我身心投入係果個情緒,我開始模仿佢既輕輕錫佢既上唇,然後我地四片咀唇就溫柔地糾纏在一起,一下一下咁錫。

我好似一舊綿花糖咁,個心慢慢俾佢燒熔左。

佢見我跟到佢既節奏,就鬆開我對手,然後一手抱腰一手托住我後腦,慢慢將條脷伸左入黎。 我亦都試探性咁伸出我條脷

果一剎就好似掂到ET隻手指咁,全身觸電。

佢開始用極緩慢既速度由左到右輕輕掃我條脷,坦白講,呢一下我幾乎CUM左。如是者,掃下掃下,慢慢變成轉圈 (勁過張三丰),呢個時候我已經按奈不住,開始順住佢節奏逆時針轉我條脷,就係互相探索既過程入面,我地逐漸同步,

然後係某一點,兩條脷神乎其技地融為一體 !

唔單止我既慾火去到頂點,而且有一種濃烈既戀愛感覺充滿全身,好似味吉洋一食到最好食既鰻魚飯時,全身有種幸福既感覺。

果一次係過程係近十年one of the best。

A good kisser is a good lover 我終於明點解。






0 意見:

張貼留言