星期四, 5月 19, 2016

Absolutely Fabulous - 芝士腸

BY 陳娃 IN No comments



我一路玩CANDY CRUSH ,一路不經意的問Patsy 「話時話,你有無食過芝士腸」

有啲男人天生包皮過長,即使勃起包皮都唔會退開,完全覆蓋整個龜頭。因為長年無法清洗既關係,基本上包皮已經跟雞雞化為一體,難捨難離,學名包痙,賤名芝士腸。 


點解叫芝士腸? 你幻想下十幾二十年無洗過,入面會推左幾多芝士啦?

「淫娃,仲係我面前扮正經。咁難遇都俾你遇到,仲唔係成日出去玩?」Patsy 好似捉到我痛腳咁,勁興奮。


「頂你,你食開abc 鬼佬就話興cut 啫,中國人以前唔興架嘛,遇到有幾奇。咁你有無遇過啫? 」

cut者,割包皮也。無割者,uncut也。


「試過一次,即刻扮m到走人。大佬,佢要我幫佢含,我一諗到佢入面果啲白垢我真係咩胃口都無晒,仲唔走咩。」

「咁... 其實帶左套都無乜分別啫」我繼續打CANDY CRUSH 扮不經意

Patsy 望著我淫笑 「啫係搞左啦,Eddy 哥你好horny 咩? 你係講得啱,但有時心理壓力好大嘛。個心成日覺得有野,就住就住,搞都搞得唔暢快,咁不如唔好搞。而且有啲人嚴重起上黎,係有陣味架 ! 」 

 Patsy姐好似被人刺中死穴咁,起勢繼續講,我懷疑佢有童年陰影.. 

「而且你個龜頭明明大架嘛,包到實晒咪細左囉。有啲長到好似竹旬咁,視覺效果而已經令人唔係好想搞。我都唔明點解咁大個人都唔CUT左佢。 」


「因為覺得無問題嘛。果次位人兄仲好Proud of 自己係包痙,覺得咁好SEXY,我即時反眼反到去後腦。佢煞有介事拎得出黎講,啫係有人complain過啦。佢覺得無野,咁我仲有咩好講呢。你上次見到咪又係無出聲」我終於忍唔住自爆。


「我上次都有一絲猶豫要唔要同佢講,好似好陰公咁。但諗真我又唔係要同佢過人世,咁多事做乜,而且話唔定佢伴侶係包痙oholic 呢。 To cut or not to cut呢啲高層次問題,留番佢第時個老婆決定啦。屌,家下無男人咩。」Patsy 好很理直氣壯繼續狂訴,我好肯定佢第一任男友一定係芝士人。

「有啲女直頭唔知咩係芝士腸啦。上次阿yuki 仲問我係咪個個男人都係咁,我都唔敢出聲。其實香港政府記時先會推行性教育呢,呢啲基本衛生真係無人教喎」我又諗起啲港女同事。

Patsy 點起支煙,好認真望住我 (點解又係呢個姿勢?) 「等下次又有人失踪,啲高貴議員老屈人坐洗頭艇返大陸割巴皮,咁全世界咪開始關注割包皮囉」





0 意見:

張貼留言