星期二, 5月 03, 2016

Absolutely Fabulous

BY 陳娃 IN No comments


係耀華街Happy Hour ,Patsy 又係到分享佢琴日玩既小鮮肉。

「Eddy我話你聽,後生仔真係唔同啲。果種堅硬度同女人17 歲既皮膚一樣,真係可一不可再,過左就無架啦」

「咁你下次咪買支SKII當神油俾條仔擦,睇下佢會唔會J 齡逆轉囉」

「頂你啦我邊有仔呀。話時話就當支SKII 真係Work,你買黎叫個男人搽,啫係明指住佢個鼻話佢唔掂啫?  想死咩。搞咁多野不如執件小鮮肉好過」

「但係後生仔乜都唔識,分分鐘連Kiss都唔識,淨係牛耕田咁又有乜好玩呢? 」

「唔好天真同唔好傻唔該,家下年紀大guarantee 有experience? 」

我想起某一個前任,好,你贏!

「你係永遠都不能否認,年青就有佢年青既力量。而且最重要係啲仔仔覺得你係姐姐,會多少尊重你、體貼你多啲,而唔係當係個吹氣公仔咁做。」

我又想起某一個前任.............

「咁你以後淨係溝小鮮呀? 」

「No !我只係想對自己好啲,俾多個選擇自己啫。I just come with whoever just fit 」Patsy 抽了一口煙道 「 男人已經愈來愈少,有一大部份最優質既都好似你咁係基佬。 無理由仲要夾硬篩走選擇,仲要係最優質果隻。」

「可惜係香港地,個男仔只係細女仔幾年都俾人講」我想起我的朋友,忍不住慨嘆

「有進步啦,以前細一年都好似世界末日咁,家下細2,3 年唔count 架啦」

「之但係咁,到底係介意人地講,但其實係自己介意」 Pasty 望住我淫笑道

 就真係你自己心知啦」





0 意見:

張貼留言