星期五, 8月 26, 2016

<做完愛 回家> 三人行(上)

BY 陳娃 IN No comments



唔知點解,絕大部份男人,對3P都仲有莫名既好奇。

係APP識「朋友」(係呀,個個profile 都話looking for friends only, 轉身就想射個三分波) ,輾轉「hi」「how are u」 「what are u looking for」 幾個回合之後,唔知點解最後總會問 「你試過3P未?」。

試過又點,未試過又點呢? you wanna play a game?

當我話試過時,對方就會開始鬼上身咁追問細節,接住就會有意或有意(我無打錯字) 咁問「你會唔會約到」三秒後又會話「都係兩個人好啲..」第二日又問「咁係咪3P」

唉..  男人 .. .

搞野唔係超市儲印花換煲,集齊唔知幾多個人就即刻加倍開心既,有咁易架咩?

你諗下兩個人搞野唔夾都可寫到咁多故仔,三個人唔夾隨時係一場災難。

不過算啦,正如蠢人唔知自己蠢,災難緣頭係唔會知自已係災難

唉.. 男人..

當年我就經歷過一場大災難

話說當年我有位buddy 叫Netvigator 。有一日呢位buddy 忽然MSG話想約上佢朋友屋企玩3P,時間、地點、人物都安排好晒,就爭我。

雖然咁好服務,我聽到時都係打左個突,反射神經問 「對手打咩位置先? 」

佢答純受,我即有少許猶豫...

話說呢位buddy既過人之處,同broadband一樣容量大速度快。對於咁細食既我黎講( 掩面) ,又夠飽、又唔使搞咁耐,真係好PERFECT。

但而家多一個人,就唔同講法。你大啫,又唔可以切開兩份姐妹對食,咁啫係要爭啦 ! 而且本來得5分鐘係剛剛好,家下變成1人2分半,真係淥杯麵都唔夠喎...........

佢擺到明就係覺得有兩條友服侍自己好爽歪歪,而絕無諗過我地兩個人既感受啦.

咁既情況我其實好想拒絕,但話晒Netvigator都係「大客 」,點都要俾番少少account service,再望一望對手張相,「好似」好正 ,佢又拍晒心口話身材好 fit,我最後被佢講到蠢蠢欲動,答應左佢。

我諗唔需要多講都知我犯左咩世界級錯誤。我地直接去片到案發現場 :

上到去Net 朋友屋企,一見面我就打左個大突。

首先果位人兄個真身同張相,隨左都係男人之外,我係搵唔到共通之處。咁係唔緊要既,重點係佢係一個勁矮、身材極瘦削(fit 佢老味) 、細眼戴住副眼鏡、一頭曲髮,成個樣介乎陳志雲同林鄭之間既物體,果陣師奶味撲命而來。

屌,點搞呀?

我望一望阿Net,佢一副「係咪好正呢?」既表情。

好演技 !!!  為左3P 佢真豁出去!!  同時對於被降級到林鄭班次既我,感到深切悲哀。

唉.. 男人..

問心相處落林鄭個人又真係無乜野都幾nice,但sorry 開波唔係做朋友,我真係落唔到手。偏偏林鄭又好似睇中左我咁,一開始就起勢咁搞我。咁我又無理由上人屋企唔俾人搞咁賤格既,都被人請左入局,唯有死頂。

至於阿Net...  平時既service全部無晒,只係訓左係到當正自己係皇帝。

為左表示我係專業,我決定指揮現場。首先抱住隨時壯烈犠牲既精神,深呼吸一大口氣,然後合埋眼捉住林鄭同佢黎個法式濕吻,搞慶佢先,然後指揮佢服侍Net既左邊,我就服侍Net既右邉

我既Planning 係咁:

首先一左一右由nipple 開始掃起,一路落到佢件重型武器時,先一人一個tea bag,再黎個雙嬌含春,緊接住我會扶呀妹妹坐上去騎馬,我就做floater 一時服侍net 既上半身,一時搞呀林鄭,到最後等Net轉入直路就出時,就快手幫林鄭打飛機出埋,然後著衫走人。

成個plan 好perfect,雖然我慘過番工,但聽落係咪好正先? 係咪好想聽日即刻約人玩3P先?

咁唔該你搵個有默契啲既對手。

林鄭只係錫左幾下,就脫離佢既工作崗位無啦啦走過黎從後抱住,猛錫我個背 (真係怪我過份美麗) 。OK Fine,我知你好鍾意我,但可唔可以唔好揀個咁詭譎既動作?

我後面十足十有隻拉布拉多夾實我,一路抱一路搖令我寸步難行。雖然係咁,因為我係專業,幾辛苦都好,我都堅持完成我既plan A,堅持掃落Net下面,只係變左單嬌含春。

就係呢個時候 Net唔知發乜神經忽然良心發現唔想做皇帝,走去含阿林鄭。

態度OK我接受, 但可唔可以唔好咁懶?  佢係enjoy緊我既service同時,只係坐起彎腰向前傾咁咁幫人,如是者我就俾Net個肚同下體夾住.. diu 想點啫?

未夠

林鄭俾Net含左幾下之後,突然好似哥倫布發現新大陸咁,醒起仲有一個男人。於是佢又撲上去同Net濕吻。

留意返,我仲係下面做緊野

就係咁,我個頭夾左係兩個人既下體之間。佢兩個係上面咀到啪啪聲,而我就係下面就俾人夾到快斷氣。搞乜啫 !!??   而且林鄭興奮到佢好似想插爆我後腦咁....

夾左一陣我堅頂唔順,推開晒所有人自己訓落張床到實行plan B 。一手捉住林鄭個頭,要佢幫我含,然後捉阿Net過黎服侍我上本身。

但勢估唔到,Net 趁頭先兩秒既混亂,已經光速戴好個套,仲趁林鄭趴低幫我吹時,強行進入林鄭。

唉.. 男人....

成條節瓜咁粗就咁黎,你估人人都係黑洞頂得住咩!!!??   (嗱,我無話我係)

  一睇林鄭個款就知佢俾人小得少啦!! 果然只見林鄭痛到大叫一聲,而我,差少少就要變太監....................

既然上左馬,我決定番去原本plan A,唔使林鄭做野啦,一邊係心入面倒數2分鐘一邊快手幫佢打飛機。我唔想諗尾得番我同林鄭,帶住矛盾去仆野呀 !

1分鐘... 林鄭痛到起唔番,唔得要快手啲... 2...

我真係太天真同太傻,2分未到阿Net就忽然「呀~~~~ 」左一聲,跟手打埋個冷震。

屌,真係光纖入屋。

而你最估唔到既地方係,佢休息左兩秒之後,拔出、除套、然後開.始.著.衫 ! 跟手講句  「sorry 趕住番屋企交人,你地慢慢玩」就咁走左......

坦白講,真未見過咁仆.街.既人,我係真心嬲九到呆撚左,完全唔識做反應。前後不過兩分鐘,成個香港變天。

到我有番意識既時候,見到林鄭訓係床到抬高左對腳,中間一朵盛開既菊花,然後用一個溫啤霞「X我呀 ~~!!」既眼神望住我...

呢一刻我狠下心腸走人,sorry ,有啲野真係唔可以袋住先,或者屌住先 !









0 意見:

張貼留言