星期日, 12月 06, 2015

<週日童話> 假如讓我教下去

BY 陳娃 IN No comments


超級市場內,媽媽帶著女兒購物

「啊女,快快趣買完野。要番屋企呀。今日有8 樣功課,媽咪幫你作英文十六行詩,你仲有7 樣 要快呀」
「yes , mum 」
「你睇有delicious 既Apple 、我地buy啲back home 」
「mum, is delicious Apple , 唔使'既'架。」小女孩天真爛漫的說。

老母立時一個巴掌打落女兒的臉 「媽咪講就係啱,邊個教到你咁壞? 我同你講老師同護士一樣社會地位唔高,你唔好聽佢!」

接著即刻用手提致電學校「喂? 我要投訴我個女既英文老師....」下刪一億字。

......

隔週老師批改小女孩的作業時看到「delicious's apple 」正想用紅筆改錯之際,老師想起自己今年約滿,想起那推投訴,他二話不說給了剔,接下來的所有問題看也不看,都剔了對。

他發覺原來想通,工作可以更輕鬆
皆大歡喜

每一個童話都有美滿結局,呢個都唔例外。

老師作弊東窗事發被解僱,懷恨在心的他,刺殺了媽媽進了瘋人院。小妹妹拿著保險金到國際學校讀書,在沒有母親的愛護下,快快樂樂生活下去。

-完-
故事純屬虛構,真實只有更荒謬。

0 意見:

張貼留言