星期日, 3月 06, 2016

<阿娃的童話> 痛愛

BY 陳娃 IN No comments



窗外正下著雨, 屋內郤是暖洋洋的。 對,今天是他的生日, 她特意為他準備了燭光晚餐。
喝了一點紅酒,兩人都面紅紅的。「今日真係幾熱,定係飲左酒呢? 」

「我諗係因你今日生日太開心,太興奮啦 」

他今天真的很開心,只不過喝了一點點已經頗有醉意。也難怪,看著眼前的美人,還有剛才的精緻料理,沒想她能煮一手好菜。想著待會的餘興節目,他覺得自己是天下最幸福的人。
有件事完本想在餘興後做的,但他已經按捺不住了。

「露比我真係好鍾意你,你嫁俾給我啦 !」 他突然說。

她笑一笑說 「我拎生日蛋糕出黎, 你一陣吹完蠟燭後,我會令你願望成真」 說罷便從廚房拿了一個漂亮的藍莓芝士蛋糕出來。 「許個願啦」

「我希望我能夠永遠同露比在一起,幸福生活落去」 他閉上眼許了願,吹熄了蠟燭。

「唔好講個願望出黎住。BB,快啲試一啖我做既蛋糕先啦」 她親手餵了他吃一口,臉上流露出幸福的神色, 她想「佢終於屬於我啦」

「好食呀! 老婆你真係入得煮房,出得廳堂!! 我應承你我會照顧你一生一世,你嫁俾我啦」 說罷拿出一早預備好的Tiffany 鑽石戒指。 她但笑不語。

他急了 「對了,我應該跪地求婚的」然後單膝跪在她面前。

這時他突然感到雙腳無力,整個人躺在地上。他看著她。

「我係蛋糕入面加左啲迷藥,對身體無大礙既,只係幾個鐘入面會四肢無力。」

他驚恐得說不出話, 眼淚不自覺的流下,他想反抗身體郤不聽使喚。

「你唔使驚,我唔係陳娃果啲低級小說,我唔會忽然拎把刀出黎斬死你然後將你食落肚咁無聊。」

她不知從那裡拿出一條皮鞭,用力一揮打在他身上。

「唉,男人總係覺得自己比女人強,唔識保護自己」


每一個童話都有美滿結局,呢個都唔例外。


皮鞭揮下來的一剎,他感到刺痛的同時,還有一絲快感。他勃起了

「係咪好神奇呢? 蛋糕落既係迷藥,紅酒呢就係春藥。不過正常人都無咁快上」她腑身上前在他耳邊低聲道 「呢啲係你身體最原始既渴望。我識左你無耐就FEEL到。今晚就等我幫你做番真.正.既自己」

然後她急速舞動手中的皮鞭向他的乳頭、陽具、陰囊揮舞。

「你頭先係咪許願希望我地永遠一齊? 而家你願望成真啦 ! 你放心,我對我既性奴好好,即使有日玩厭,你都係永遠屬於我」 然後一腳踩在他勃起的陽具上。

他瞬間高潮在褲內噴出精液,在連續的快感中,他無意識的跟著唸道「永遠…. 幸福」

-完-
故事純屬虛構。
‪#‎其實咩先叫幸福‬。
‪#‎週日童話‬ ‪#‎阿娃的童話‬

0 意見:

張貼留言