星期二, 6月 21, 2016

<做完愛 回家> 何以吹簫默

BY 陳娃 IN No comments



話說有次係三溫暖,俾我遇到一個高大、單眼皮、國字口面 (有兩分似黃德斌) 、大隻偏熊型 。坦白講,一個男人木口木面咁望住你時,你係會有一下心虛,但亦都不能否認,真係好man 好charm 。

當佢走埋黎approach我時,我係有種維他檸茶少女懷春既感覺,我個心係到跳又唔敢望佢,只係縮係牆邊。當佢望到我個樣姣到咁時,就粒聲唔出一手拖左我入房。而我,表面上就含羞答答咁碎步跟左佢走,心入面就放齊七色煙火,大叫「正呀 !! 好man 呀 ! 今次執到啦」

Kiss同前奏好正常even 係水平以上。係經歷過無數奇怪男人後,上天終於俾番個大獎我,我有種苦盡甘來既感覺,所以比平時更出力服務。

根據我既經驗,通常好man 既男人全身都唔敏感,前奏都係多餘。而的確當我由佢耳珠,錫落頸,再到nipples,再落肚臍到會陰,佢全程都係無反應。OK,fine 我叫盡左力交左貨,於是疊埋心水,直接blow job。

小弟對於自己技術一向都好自豪,不知多少英雄好漢死係我手上。但對住佢真係投晒降。我由細力轉大力再轉番細力,八字轉、真空吸管、含吹磨啜乜都出晒,佢都無反應。

我忍唔住抬頭望一望佢,發現佢木無表情咁望住我。當下,我好似<Devil wear Prada> 入面呀 Anne Hathaway 見到Meryl Streep個西面咁,好驚!  咩X事呀?? 得定唔得啫?? 啫係點呀?  出句聲好喎 !

就係我勁迷茫,諗緊to keep 住吹 or not to 吹時,佢粒聲唔出推低我,再抬起我對腳,三爬兩撥就進入左我。

佢不徐不疾非常有規律咁進入,每一下都咁強而有力,有力得黎又帶三分溫柔。坦白講,真係high到暈,只係幾下我成個人已經進入狀態。

當下我high 個「呀~~」字去到口唇邊時,我眼尾稍到佢(繼續木無表情)望.住.我。

就好似係戲院入面打開左包薯片,準備將第一塊放入口時,隔黎位果個阿叔忽然死啤住你既感覺一樣,搞到我好驚同好心虛。於是乎我將個「呀~~」吞番落肚,然後合埋口好似忍屎咁享受我既快感。

當下我有種,個高潮kick左係喉嚨既感覺。

成間房好靜,只有微乎其微又好有規律既啪啪聲,同埋好似小狗啜泣既嗯嗯聲(which is 係我忍唔住發出黎)。佢維持同樣姿勢速度進入,(繼續木無表情)咁望住我。我繼續好high,個高潮繼續kick左係喉嚨度。

過左無耐係無任何警示下佢忽然停低。正當我以為要轉姿勢時,只見佢除condom,而入面仲有堆白色野。

頂! 你唔係出左呀???

正常人出之前唔係都會激動啲咩??  一係就進入速度突然加快,一係就扯晒蝦,最起碼都皺一皺眉再「呀」一聲, 點解會無表情無反應無變速架???

「吓,你出左啦」

「係」終於開口,連把聲都好man

「點解你出既時候又唔叫、唔出聲無反應既?」

佢木無表情望住我 「要架咩?」

「開心,就自然認唔住想發洩出黎啦,唔係咩? 啲人打Tennis其實唔出聲都打得到架,但就死要叫出黎,條氣先順架 」

佢既表情依然無變,只係柔和左。

「幫我出埋得唔得」 「無話唔幫」

結果都係果句,佢技術真係好到不得了。然後我醒覺,佢頭先唔係唔理我,只係忍唔住早洩左............

anyway,我終於見識到咩叫鐵漢柔情。有啲男人就係咁,一車心事擺係個心到,平時唔聲唔聲(連搞野都唔出聲),但其實心入面比好多得把口既更溫柔體貼。雖然我死都唔會揀呢一TYPE (因我堅無耐性)

但識食,其實好好食。

















0 意見:

張貼留言